Marketing szeptany a prawo
Wczoraj przeczytałem ciekawy tekst z mocną tezą, że w dzisiejszych czasach opinia na temat towaru w internecie NIC nie znaczy. Niestety, zgadzam się z takim postawieniem…
Jakub Kralka, blog o prawie w świecie technologii. Prawo autorskie, własność przemysłowa, naruszenia prawa w internecie i inne.
Wczoraj przeczytałem ciekawy tekst z mocną tezą, że w dzisiejszych czasach opinia na temat towaru w internecie NIC nie znaczy. Niestety, zgadzam się z takim postawieniem…
W przeszłości ustaliliśmy już, że generalnie serwis internetowy to prasa, a do tego grona z powodzeniem można zaliczyć też coraz więcej blogów. Sami blogerzy bardzo…
Jeśli Coca Cola to “Zawsze”, jeśli Apple to “Think different”, a jeśli Red Bull to oczywiście “doda ci skrzydeł”. Jeden z Amerykanów najwyraźniej brał sobie…
Pomimo rosnącej w ostatnich latach popularności, cydr wciąż jest napojem obcym polskiej kulturze picia alkoholu. W 2013 roku wypiliśmy zaledwie 2 miliony litrów tego trunku,…
Reklama jaka jest, każdy widzi. Kiepska, nudna, interesująca, oryginalna, śmieszna, do przesady poważna, niesmaczna, wulgarna, kontrowersyjna, czy też taka jak wszystkie. Przy użyciu podobnych określeń…
Od jakiegoś czasu spora część programów telewizyjnych zawiera stosunkowo nowe jeszcze dla polskiego widza ostrzeżenia o treści “Audycja zawierała lokowanie produktu”. Oczywiście nie jest to…