All Posts Under Prawo reklamy

Marketing szeptany a prawo

Wczoraj przeczytałem ciekawy tekst z mocną tezą, że w dzisiejszych czasach opinia na temat towaru w internecie NIC nie znaczy. Niestety, zgadzam się z takim postawieniem…

Czytaj więcej

Reklama natywna na blogu musi być odpowiednio oznaczona

W przeszłości ustaliliśmy już, że generalnie serwis internetowy to prasa, a do tego grona z powodzeniem można zaliczyć też coraz więcej blogów. Sami blogerzy bardzo…

Czytaj więcej

Okazuje się, że Red Bull nie dodaje skrzydeł – zapłaci 13 mln USD ugody

Jeśli Coca Cola to „Zawsze”, jeśli Apple to „Think different”, a jeśli Red Bull to oczywiście „doda ci skrzydeł”. Jeden z Amerykanów najwyraźniej brał sobie…

Czytaj więcej

Parlament pozwoli na reklamę cydru?

Pomimo rosnącej w ostatnich latach popularności, cydr wciąż jest napojem obcym polskiej kulturze picia alkoholu. W 2013 roku wypiliśmy zaledwie 2 miliony litrów tego trunku,…

Czytaj więcej

Co warto wiedzieć o prawie reklamy na dobry początek?

Reklama jaka jest, każdy widzi. Kiepska, nudna, interesująca, oryginalna, śmieszna, do przesady poważna, niesmaczna, wulgarna, kontrowersyjna, czy też taka jak wszystkie. Przy użyciu podobnych określeń…

Czytaj więcej

„Audycja zawierała lokowanie produktu” – skąd te ostrzeżenia?

Od jakiegoś czasu spora część programów telewizyjnych zawiera stosunkowo nowe jeszcze dla polskiego widza ostrzeżenia o treści „Audycja zawierała lokowanie produktu”. Oczywiście nie jest to…

Czytaj więcej